dinsdag 3 juli 2012

pennenzakken.

Bij ons op school heeft er (denk ik)  niemand nog een pennenzak nodig...heb ik hoogstpersoonlijk voor gezorgd...het was van moeten voor de collega's :-)

Eentje voor de collega die zo fijne stofjes gaf, eentje voor de collega met wie ik mijn klas deelde, eentje voor de zedenleer juf, eentje voor een feestje en nog eentje als dank voor fijne stofjes.

Zij zei dat het niet moeilijk was om de pennenzakken te maken én dat het snel kon...zo hoor ik het graag...natuurlijk had ze gelijk.

Zoals al eerder laten zien heb ik moeite met het laten doorlopen van het patroon, zie hier een onthoofde uil.

Maar hier werd het toch al iets beter...

4 opmerkingen:

Follow the white rabbit

Met trots presenteer ik de nieuwe collectie 'Follow the white rabbit'. Maar laat ik beginnen met een beetje geschiedenis.....